que està passant
Hola, gràcies per fer tan bé la vostra feina.
Resulta que des de l'1 de gener cada nit em poso a plorar molt i no sé perquè. És com que de dia tot va passant com si fos una peli, no sé si és normal, i després cap a les 22.30-23 em poso a plorar molt fins que aconsegueixo calmar-me i poso en pràctica una tècnica que tinc per dormir. Tinc com molta angoixa i no sé perquè. Estic bastant cansada de 8 dies així, i no ha millorat en absolut.
Estic molt trista per alguna cosa i no puc sortir d'aquest pou. Sé que 8 dies és poc, però se m'està fent molt dur cada nit aquí igual.
Adeu i gràcies novament per tot, des d'aquí s'aprecia molt:)🩷
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns i explicar-nos aquesta situació tant difícil que estàs vivint.
Primer de tot dir-te que quan tenim la sensació de que vivim en una pel·lícula es tracta de la despersonalització, la nostra ment sent un dolor tant fort que prefereix viure en segon pla per no patir tant, i a l’hora de dormir, quan per fi estàs sola i en silenci surt tot aquest dolor en forma de plor.
Observa bé què ha passat últimament que t’estigui causant un malestar, si creus que no hi ha res recent que pugui estar causant aquest dolor, mira més lluny, fa uns anys o a la infància, pot ser que algun fet traumàtic del passat estigui intentant sortir i ho està fent d’aquesta forma.
El meu consell és que parlis amb els teus éssers estimats del que t’està passant, i que si aquesta situació continua durant unes setmanes més, el millor és que acudeixis al psicòleg, com abans ho tractis millor, sempre és millor prevenir que curar.
Espero haver-te ajudat i molta força.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas