No tinc pit
Hola,
Tinc 16 anys i tinc la mateixa quantitat de pit que quan tenia 8 anys, és a dir res. Quan vaig a comprar sosténs no arribo a la copa A i veig que les meves amigues tenen la B o la C. No em puc posar segons quins tops perquè no m’agrada com es veu, ja que se’m marquen els mogrons i per molt que busqui no trobo sostens que em vagin bé. Quan li explico a algú em diu que és tan fàcil com no portar-ne però em veig massa plana.
Moltes gràcies per tot el que feu🫶🏻
Laura Centellas

Hola bonica, entenc que aquesta situació et genera malestar. Malauradament -vivim en una societat on sembla que l'aspecte físic és l'únic important, és molt difícil sentir-se còmode i bé amb el nostre cos. Els estereotips són molt limitants. Tens dret a ser com ets i un cànon de bellesa que res té a veure amb la salut, l'èxit o el que és normal no t'ha de fer creure el contrari. Ets meravellosa tal i com ets i el nostre cos,que molt probablement és encara enmig de la pubertat i tots els canvis que això implica, l'hem de cuidar molt bé ja que és el vehicle que ens permet viure i fer tot el que fem. Gràcies per escriure'ns i explicar-nos-ho. Recorda que sempre que ho necessitis les persones qui més t'estimes són qui et poden escoltar i recolzar.
La Laura Centellas