problemes per tenir un orgasme
Bon dia, vaig començar a masturbar-me fa un any i quan excito el meu clitoris arriba a un punt en el que sento màxim plaer, pero després les ganes de seguir disminueixen. Si provo la penetració mitjançant un o dos dits no sento plaer, per això no sé si mai he tingut un orgasme, i això em preocupa bastant.
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola,
El clítoris és extremadament sensible, sovint si estem molt excitades, el clítoris es torna tan sensible que pot causar malestar estimular-lo molt directament. A vegades és necessari parar o també pot ajudar, estimular-lo d’alguna forma més indirecta, ja sigui a través dels llavis de la vulva, amb roba interior posada, fregant-te amb un coixí, posant els dits a l’entrada de la vagina…
Moltes dones no tenen un orgasme si no estimulen el clítoris directament. Pots provar d’estimular-te el clítoris de forma més indirecta i alhora posar-te els dits a la vagina o ajudar-te d’algun joguet sexual que t’ho faciliti. Explora de diferents formes a veure quina t’agrada més. Compartir-ho amb les amistats també va molt bé, a vegades surten idees que no t’havies imaginat! I sobretot, no et pressionis per tenir un orgasme, gaudeix del moment sense esperar arribar enlloc.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas