No m entenc
Crec que m agrada una persona, però mai he fet res en ningú ni liat ni res. Jo em considere hetero però per exemple no faria sexe oral. Això pot significar que en realitat sóc asexual? Jo ja no entenc res.
Laura Centellas

Hola,
Poder és un món desconegut per a tu i ara estàs començant a experimentar desig cap a les persones, sigui sexual o romàntic. Per coneixe’t i trobar respostes pots començar basant-te en el que sí que saps.
Pel que expliques el que saps és que t’agrada una persona. Deixa’t sentir i observa quin impuls et neix cap aquesta persona, què tens ganes de compartir-hi? Qualsevol cosa està bé i a vegades no cal posar-hi una etiqueta, simplement deixar-se sentir. Les formes de relacionar-se són infinites. A mesura que vagis experimentant com et sents, segurament aniràs trobant respostes al que ara encara és desconegut per a tu.
A vegades tenim molta pressa per saber qui som i posar un nom per estar segurs del que volem per transmetre-ho als altres. I la incertesa també és molt bonica, perquè t’obre moltes possibilitats i formes de ser, de sentir i de relacionar-te. Explora la teva. Et poden agradar alguns nois, però que no t'agradi el sexe oral, però, en canvi, sí que t'agradi alguna altra pràctica sexual o poder no i tot està bé.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas