amigues
una cosa es normal que no suporti a les meves amigues? No es amb les primeres amigues que em passa, esq molts cops parlen del cos de altra gent opinant i insultant, o dient coses d'una altra persona en mal sentit quan jo tmb ho tinc. i ns si s'enadonen o q,, ja els hi he dit que em molesta pro em diuen q vaig d santa i intenten exculpar-se.
A més crec q no es senten comodes amb mi pq jo mai els hi explic-ho les meves coses, pro es pq no m'hi sento còmoda amb elles, ns q fer,
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Si, pot ser que no et caiguin bé les teves amigues, de fet, si no et respecten, són realment les teves amigues?
Planteja’t obrir-te a noves amistats i freqüentar cercles nous, potser així trobaràs un lloc on et sentiràs més segura i podràs obrir-te i expressar-te tal i com ets.
La vida és massa curta per passar-la amagant qui realment som.
Amb les persones adequades podràs treure el teu potencial.
D’altra banda, si no vols deixar el teu grup d’amigues, el que pots fer és començar a ser tu mateixa amb elles i dir tot el que penses, és igual si no hi estan d’acord, no han pas d’estar-hi per ser les teves amigues, tots tenim opinions diferents i maneres de ser diferents, i això és lo bonic de la diversitat.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas