no ho entenc
hola! com va??
primer de tot volia agraïr-vos el que feu i de veritat que ajudeu moltissim.
ara es de nit, i em pregunto pq no tinc parella? no ho se, mai nhe tingut cap i ja tinc 16 anys. si que he tingut algun rollo pero ningu que m'estimi. veig com amics i amigues van fent-se novios i tot aixo. fins i tot soc jo qui presento dos amics meus i acaben fent-se parella. jo, sincerament no tinc la autoestima baixa, i estic contenta en com soc, tant el caracter com fisic. pero no entenc com ningu es fixa en mi, ningu tonteja ni fa res, i a vegades em sento força invisible. o moltes vegades les meves amigues reben mes atencio o tonteig per part dels nois que jo. pero nose pq. i al final penso que ningu es sent atret cap a mi? o almenys ningu ho demostra, i no se perque si veig a moltissima gent diariament que no te aqiest problema.
tampoc se quina es la finalitat d'aquest missatge. nomes busco resposta per que realment no la trobo. i tambe desfogar-me una mica a aquestes hores de la nit.
a veure que en penseu. realment a mi em sap greu ja que tambe vull tenir novio, i no pq tingui pressa, realment vull tenir algu que mestimi duna manera diferent dels meus familiars o amics.
molissimes gracies 💖
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
És normal que amb 16 anys et comencis a fer aquestes preguntes, ja que veus que al teu voltant s’estan donant situacions d’amor i a tu encara no t’ha arribat.
Deixa’m dir-te que no tothom ha tingut parella amb 16 anys, de fet segurament et penses que lo més normal és tenir-ne, però no, és simplement que al teu voltant s’ha donat la casualitat de que tothom està tenint parella.
També t’he de dir que hi ha parelles que no es basen en l’amor, simplement es basen en el “no voler estar sol/a”, així que no tothom amb 16 anys ha conegut l’amor.
Si no tens parella segurament és perquè encara no ha aparegut aquella persona amb la que connectis a un nivell més íntim, o potser aquella persona la tens al costat i no li has donat l’oportunitat de connectar, no ho sé i no tinc prou informació per saber-ho.
El millor que pots fer és no tenir pressa. Fixar-te amb qui t’agrada i qui no, i si algú t’agrada, anar-te apropant per saber què és el que realment sents.
Potser hi ha gent a la que li agrades i no te’n dones compte, potser a tu també t’agrada algú i no te’n has donat compte.
Si creus que no t’agrada ningú i tens ganes de viure una experiència amorosa, intenta conèixer gent nova, potser així coneixes a algú que et sorprèn.
Una bona tàctica per saber si algú t’agrada és la de començar a ser amics, obrir-te amb aquelles persones que et sentis còmode i compartir coses més profundes i íntimes, avia’m com evoluciona la relació.
Espero haver-te ajudat, una abraçada!
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas