el meu ex
hola bon diaa
fa uns 2 dies el meu novio em va deixar per què segons ell les coses no funcionaven, deia q mai estàvem bé i q sempre estava enfadada (cosa que no era així) m'enfadava pq ell no feia les coses bé
llavors li vaig explicar tot el q jo sentia: q era q jo no li importava, q no es preocupava per mi i q no em sentia garie estimada. només dir-li això, la seva resposta en comptes de ser "ok, ho sento et prometo q canviaré" va ser "doncs deixa'm"
i jo no el volia deixar pq encara q només tingui 13 anys me l'estimava moltissim, el vaig posar per davant d'amigues, per davant de mi mateixa etc... però em vaig donar compte de que ell ja no volia res amb mi. llavors les meves amigues li van escriure q jo ho estaba passant molt malament pq jo l'estimava de veritat, el nen va contestar q ell a mi no m'estimava de veritat i q ja li havia deixat d'agradar
i clar, em fa rabia pq ara tots els moments bonics q vaig viure amb ell, ara em fan plorar. jo l'estimava de veritat i ell a mi no, i això em fa molt de mal
llavors necessito superar-lo ja, no hi ha moment en q no pensi en ell, ja no tinc gana, no sento res (sentiments), no tinc son etc..
moltes gracies
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
És molt normal que et sentis trista i que també sentis ràbia, ja que és una situació difícil.
Després de tallar amb la persona que estimes sempre es passa un dol.
Com quan es mor algú, deixem una part de nosaltres en el passat i això fa mal.
Plora tot el que tinguis de plorar, i sobretot, comparteix el teu dolor amb els teus éssers estimats, així podràs anar traient els pensaments que et preocupen i crear-ne de nous que et faran més bé.
Com tu has dit, ara l’únic que queda és superar-ho i passar pàgina, has d’acceptar que a vegades les coses no surten com un voldria, i més quan hi ha altres persones involucrades.
Pensa que aquesta ruptura t’ajudarà a posar límits en pròximes relacions, potser vas donar massa per aquest noi esperant alguna cosa a canvi que no va arribar mai. Si mai tornes a tenir una relació, no deixis mai de banda la teva família ni els teus amics, una bona parella és aquella que pots incloure a la teva vida sense haver de treure les coses que estimes i aprecies de veritat.
Distreu-te fent esport, llegint, veient series o quedant amb els amics. I a part d’això, reserva’t també espais per tu per a poder plorar i reflexionar sobre el que ha passat, una manera molt útil d’aclarir els sentiments és escriure’ls.
Espero haver-te ajudat, una abraçada!
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas