tema x parlar amb el noi que magrada
Hola, tinc un problema, quan estic amb el noi que m'agrada n se de q parlar-li i tinc por de cagarla. Si no m'espavilo el perdre i no vull que passi. X xarxes socials acostumem a parlar i molt, xqe els dos ens molem però en canvi, a la cara n se m'acudeix res.
InterPersonal

Hola numa! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs crec que la clau no està en saber quin tema, sinó en superar els obstacles del parlar cara a cara. Pel que dius, ja teniu molts temes a parlar, per tant, més que pensar en el tema adequat, acosta't a parlar amb ell, demana-li com està, com li ha anat el dia, etc. Alguna cosa senzilla i llavors ja anirà sortint. També pots treure el tema quan parleu per les xarxes de perquè us costa parlar cara a cara. El tema està en fer aquest primer pas!!! llavors aniràs agafant confiança i sortirà sol com amb les xarxes. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat