nose q fer ayuda siusplau
Hola,
pasa q ho vaig deixar fa 2 dies amb el meu novio que portabem 8 mesos ,teníem una relacio molt maca pasa q ell hem va fer una broma q hem vaig a agafar malament i hem va dir que perdo,yo lo vaig dir que no,i ell hem va dir q tenia 2 feines enfadarme i desenfadarme,pasa q despres hem va cambiar el tema i hem va dir si quedabem abans del sopar de cap d’any li vaig dir que vale,i despres de cop i volta hem diu q tu ya no ets la meva novia,li vaig dir perque?hem va dir perque no i jo li vaig dir q si li habia fet algo,si volia parlar per chat i hem va dir qno,li vaig dir perque i hem va bloquejar,despres vaig parlar amb se mare i hem va dir q ella m’ajudaria i q ja tornaría ja q ara estaba emprenyat(no sabem el perque )
ahir q era cap d’any no el vaig veure ni res,hem va felicitar el any i despres hem va dir q hem vaigui be,creus q hi ha posibilitat de tornar?que hauria de fer ara?
per una altre part yo estic molt malament,pasa q yo abans m’autolesionava pero vaig deixar de fer-ho perque li vaig fer una promesa,tambe un cop vaig prendre moltes pastillas per matarme…
ara q a pasat aixo ho segueixo fent,no tinc ganes de viure,no nomes per aixo sino altres problemas tambe,pero ell hem motivaba a seguir endevant i ara q no el tinc amb ell hem senteixo molt malament,apart del meu novio era com el meu millor amic
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
És normal que et sentis malament i estiguis trista ja que és una situació complicada.
El que no pots permetre és tornar-te a auto lesionar per això. Al final, ell està en el seu dret de tallar la relació i ho hauràs d’acceptar. Pot ser que no l’hagi tallat de la millor manera, però ho ha fet.
Seria important que li enviessis un missatge o li fessis saber que tu no ho vols deixar i que vols estar amb ell, a partir d’aquí, està en les seves mans dir-te si vol tornar o no.
D’altra banda, demana ajuda a un professional perquè el que m’expliques de les auto lesions i les pastilles és greu, és important que algú t’acompanyi en aquest moment tant difícil i ara mateix ell no ho pot fer.
Demana ajuda als pares i comença a anar al psicòleg, no només per passar el dol de deixar una relació, sinó perquè no tornin a aparèixer aquestes conductes de risc.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas