Massa desitg sexual
Hola, tinc parella desde fa més d’un any, i sempre estic calenta, avegades la meva parella no, i jo no acabo satisfeta i ell es sent malament per no donar-me tot el que vull
Laura Centellas

Hola,
No hi ha un indicador que digui quan tens massa o massa poc desig sexual, està bé el que tens, el que passa que és diferent del de la teva parella.
És important que observis i identifiquis què necessites en les teves relacions sexuals i com necessites que sigui i li comparteixis a la teva parella. A partir d’aquí la teva parella pot valorar si et pot i vol donar tot el que li demanes o no i arribar a un punt mig, en què ell et pugui dir sincerament el que si et vol i pot donar i el que no.
El que no et pugui donar, si ho necessites, hauràs de valorar com creus que pot ser cobert d’altres maneres.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas