Sentir-se malament
Bueno fa temps que com que estic soltera faig el que vull , ara últimament estic quedat amb una parella per Fer tríos i eso, els dos son un amor amb mi, em tracten super be , hi ha molt respecte... El tema es que hores despres em sentó molt malament anímicament , al punto de pasarme la nit i incluso el día seguent plorant i no entenc per que si tot ba be, ho disfruto , m'agrada, hi vaig amb ilusio.... No entenc que es el que em fa sentir aixi pero estic bastant ratllada
Laura Centellas

Hola,
Poden ser diverses les causes d’aquest estat anímic després de mantenir relacions sexuals. Intenta identificar en quin o en quins moments apareix aquest sentiment o malestar i fes una taula on puguis descriure amb 4 apartats: 1. Quina és la situació o el que ha passat de forma objectiva, 2. Què penses, 3. Què sents, i 4. Què fas (quina acció decideixes fer davant d’aquesta situació).
Pots anar fent aquesta taula en diferents moments que sentis que estàs malament anímicament, però no entens el motiu. Poder t’ajuda a identificar-lo. Pots llegir la taula en altres moments que estiguis motivada i observar amb perspectiva què és el que creus que et pot passar en aquell moment per estar malament.
Et pots preguntar: realment em ve de gust fer el que estic fent? Com m’agradaria fer-ho? Què necessito que no estic obtenint? Els estats d’ànim més baixos ens ajuden a veure coses que poder necessitem fer diferent, per tant, són importants que hi siguin.
Si sents que aquest malestar perdura en el temps i/o s’intensifica pots compartir-ho amb les teves persones de confiança, pots provar de fer coses diferents que et facin sentir millor i pots dirigir-te a un terapeuta per ajudar a identificar la causa.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas