No arribo mai a l'orgasme
Holaa!
Fa un any sis mesos o aixi vaig perdre la virginitat amb un noi, fins ara he tingut tres parelles sexuals y amb cap he pogut arribar a l'orgasme.
El que passa es que sempre que estic tenint relacions començo a pensar en altres coses y no consegueixo concentrar-me, estic bastant frustrada, ja què, apart la meva excitació no dura massa.
Per altra banda, quan em masturbo si que arribo a l'orgasme pero trigo massa.
Realment nose que més fer, y la veritat probar amb joguines sexuals no ho tinc del tot clar.
Laura Centellas

Hola,
No hi ha un temps determinat que indiqui quanta estona és la correcta per tenir un orgasme. La pressió per tenir un orgasme és el que ocasiona la major part de les vegades no tenir-lo. L’important és focalitzar-te amb el teu plaer propi i disfrutar de cada sensació corporal, l’orgasme és una conseqüència d’aquesta excitació, que pot ser més o menys controlada.
L’important és que et coneguis per saber quines coses et fan gaudir i arribar a l’orgasme, de tal manera que després ho puguis transmetre a la teva parella sexual. Per fer-ho, explorat corporalment, posa l’atenció en les diferents sensacions del teu cos, deixa anar la imaginació, tingues fantasies amb tot allò que t’excita, acaricia’t, toca’t, mou-te sense tenir en compte l’estona que tardes o altres rebomboris mentals.
Identifica quina o quines diferències hi ha quan et masturbes tu sola que quan tens relacions sexuals amb la teva parella sexual. Comunica i fes el que sentis que necessites fer per disfrutar de la relació. Cada un s’ha de fer responsable del seu propi plaer i compartir com se sent i el que necessita a l’altre per gaudir conjuntament.
Un símil podria ser el fet d’anar a dormir, si només penses que t’has d'adormir difícilment t’adormiràs, en canvi, si identifiques i portes a terme tot allò que t’ajuda a dormir (fer esport durant el dia, prendre’t una infusió, llegir un llibre abans de dormir, no mirar el mòbil…) segurament t’adormiràs sense pensar-ho. Identifica tot allò que potencia que puguis tenir un orgasme i fes-ho sense pressionar-te.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas