Què puc fer?
Holaa.
Des de fa temps q m'agrada un noi de primer, (faig segon d'ESO). Vaig saber qui és pq una coneguda de ma mare em va preguntar si el coneixia (es la mare del noi). Justament, la meva amiga i jo vam descobrir que hi havia dos nens de primer molt guapos i li vam preguntar a un nen del nostre curs si sabia com es deien, i un d'ells era el fill de la coneguda de ma mare. Des de llavors que la meva amiga i jo els mirem cada pati (dissimuladament). Un dia el nen q m'agrada estava amb els seus amics i ens vam creuar i llavors es va a posar a riure fluix, per això i per altres coses crec q els dos nens ja sospiten q passa alguna cosa amb nosaltres dos. Però a més a més un altre dia abans que passés tot això la meva amiga em va dir que un nen de primer em mirava molt des de l'altra punta de carrer i era ell. Volem anar a un partit seu (dels dos nens) i crec que serà la setmana que ve. Què hauria de fer per apropar-m'hi més, teniu algun consell?
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Pel que sembla tot va sobre la marxa, “miradetes”, riures fluixos, etc.
Així que no tens perquè preocupar-te, tot segueix el seu curs natural.
El fet d’anar a veure un partit seu pot ser un gran pas per fer-li notar que tens un cert interès cap a ell.
Si et veus amb forces li pots dir alguna cosa en persona després del partit, com per exemple: “ho has fet molt bé”.
Si això et fa molta vergonya prova de seguir-lo a xarxes i obrir-lo per allà.
No cal dir-li que t’agrada, simplement començar una conversa per iniciar una amistat i a partir d’aquí ja es veurà.
Si creus que és molt d’hora per fer aquestes accions, continua fent “miradetes”, i quan sigui el moment, algun dels dos ja fareu el pas de parlar.
Espero haver-te ajudat,
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas