Angoixa
A casa meva hi ha un clima de molta tensió que em genera molta angoixa, molts cops no sé com enfrontar-ho i em genera mal estar. La tensió està provocada per la relació dels meus pares i els problemes que tenen fora de casa. Soc una noia molt alegre i positiva, però aquestes coses em xuclen l'energia i m'agradaria evitar-ho. Hi ha alguna manera per gestionar-ho millor?
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
És completament normal que et sentis així per la tensió que estàs vivint a casa.
Primer de tot la meva recomanació és que parlis amb els teus pares i els hi expliquis com et sents i els motius pels quals creus que et passa tot això.
Un cop ho hagis explicat intenta mantenir una distància emocional prudent per no vincular-te tant amb el conflicte i la tensió de casa.
Intenta parlar del que passa a casa amb alguna persona de confiança, així podràs rebre el suport emocional d’algú extern al conflicte i també t’ajudarà a veure-ho tot amb perspectiva.
Espero haver-te ajudat, una abraçada molt forta.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas