Orgasem squirt i totes aquestes coses
Hola I moltes gràcies per a tot el que feu o per a fer aquet consultori que està ajudant a molta gent.
Fa un anys i mig que estic amb la meva parella i portem com a 11 mesos fent-ho la cosa es que mai he arribat a un squirt i a la meva parella no li fa res diu que algun dia ja em pasara però jo vull saber com se sent i que la meva parella vegi que el que em fa i fem m'agrada i han moltes vegades que ell és bé que diguem jo no I es com que neseciteria molt més per a arribar al orgasme que hi he arribat alguna vegada pero el pobre em va donat tot i més d'ell I no es va despertar en tota la nit I em fa pena tambe i ns com puc fer per no anar tan lenta o ns es que es tot molt liant en el meu cap i crec que no s'entén gaire bé el que he posat i ns ni quina és la meva pregunta però ns si em podeu contestar ni que sigui
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
No fa falta arribar a un “squirt” per gaudir del sexe. No totes les dones en tenen. És important que et focalitzis amb el teu propi plaer. En les relacions sexuals no s’ha de demostrar res als altres, es fa per gaudir!
És important que coneguis el teu propi cos i vagis explorant què t’agrada i com t’agrada. Et proposaríem que t’exploris a tu mateixa per anar coneixent-te i després li puguis transmetre a la teva parella què t’agrada, com vols que t’ho faci i què necessites per poder tenir un orgasme.
Potser ell necessita molta poca estona per tenir un orgasme, i això no vol dir que tu també l’hagis de tenir en aquesta poca estona. Us heu d’adaptar l'un a l’altre per trobar un punt mig en què els dos pugueu disfrutar i donar-vos el que necessiteu.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas