Porno
Hola! Es q l'altre dia va ser la festa de nadal de l'insti i els mestres van marxar de l'insti perq ens havien fet una sorpresa. Totoal q quan van marxar tots el nens van agafar el movil i van començar a veure porno, a mi no m'agrada especialment però m'hi vaig quedar. Sortia un noi i una noia q feien sexe oral i jo estava 'pensant q havia fet. Total q vaig marxar. És nrmal q nens de 3r ESO mirn tots porno!?
Laura Centellas

Hola,
La pornografia cada vegada és més accessible per les persones menors d’edat i això pot ser un problema, ja que no s’educa en una sexualitat respectuosa i real i el fet de veure pornografia de tan joves pot fer que la idea que s’agafi de la sexualitat sigui completament irreal i es visqui la sexualitat d’una forma difícil, poc respectuosa, violenta, amb molts estereotips, complexos, inseguretats...
Per aquest motiu, la pornografia està adreçada només a persones majors d’edat.
És normal que hi hagi curiositat i ganes de veure pornografia, ja que no ens solen explicar ni ensenyar com és la nostra sexualitat i es tracta com un tema tabú i és un tema que ens importa, perquè forma part de qui som. El problema és que la pornografia no és el recurs que educa millor, pel fet que no és un recurs educatiu, sinó vídeos d'entreteniment.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas