Relacions
Tinc 22 anys i a vegades em sento trist per les poques experiencies sexuals que he tingut, quan surto de festa mai lligo i tampoc aconsegueixo coneixer gaires noies en el meu dia a dia, ni tinc exit. Intento millorar en aquest ambit mirant videos de seduccio etc i me intentat millorar a mi mateix, pero no tinc resultats. Veig que amics meus han tingut novia o gent propera també en té, pero jo no. Que podria fer? A vegades m'obsessiona el tema.
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns i explicar-nos la teva situació.
Poden existir mil tècniques per lligar, però no sempre són efectives, ja que potser no van amb la teva personalitat.
La gran tècnica i el secret de tot això consisteix en ser tu mateix i estar orgullós de ser-ho.
Entendre que no agradaràs mai a tothom, però que en algun moment algú es fixarà en tu. Potser te n'adonaràs o potser no, potser aquella persona també t’agrada o potser no.
Quan més ens obsessionem amb una cosa més complicat ho fem.
Per exemple, si estàs obsessionat amb lligar, tota la teva atenció anirà en aquella direcció i molt probablement mai n’acabaràs d’estar satisfet al 100%.
Dius que has tingut poques experiències sexuals, però pel que dius, alguna has tingut, per tant, no és impossible tornar-ne a tenir.
Centrat en tu i no en els altres, en fer coses que t’agradin i en gaudir dels moments en els quals socialitzes i t’ho passes bé, no estiguis tota l’estona pendent de si lligaràs o no perquè et pots acabar frustrant.
No hi ha una fórmula màgica per lligar, però sí que la confiança en un mateix fa que et sigui més fàcil, ja que “no tens por a perdre”, perquè si a algú no li agrades no és perquè tu no siguis vàlid, és simplement perquè aquella persona té gustos diferents.
Espero haver-te ajudat.
Comença el 2025 i el canvi d’any pot ser un bon moment per un canvi de mentalitat.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas