Exitació
Hola, bona tarda, fa un temps que em succeeix que estic fent una activitat quotidiana com treballar en tasques de la universitat o estudiar i de cop i volta m'excito molt. Quan intento deixar de pensar-hi augmenta i ja no ser que fer. Actualment, no tinc cap relació amb ningú i la masturbació no em satisfà tant com abans. L'únic que puc fer és tenir fantasies sexuals. No sé què fer al respecte i em sento sexualment frustrada.
Laura Centellas

Hola,
Observa en quins moments t’excites i observa què poden tenir en comú. A vegades, davant situacions més avorrides que ens fan mandra o por afrontar, com poden ser els estudis, podem tendir a desviar l’atenció en coses que ens són més agradables, com podria ser tenir fantasies sexuals.
Observa si et passa en situacions similars i mira de focalitzar l’atenció en una única cosa, és a dir, si tens ganes de tenir fantasies sexuals i masturbar-te pots fer només això, i si estàs estudiant focalitzar l’atenció només en l’estudi.
Si et centres a deixar de pensar en una cosa, el cap tendeix a pensar en aquesta cosa, has d’intentar posar l’atenció en un altre lloc.
Pel que fa a la frustració sexual, intenta variar la forma de masturbar-te i prova coses diferents i intenta obrir-te per conèixer persones noves i poder experimentar sexualment.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas