no me siento bien conmigo
no em sento bè amb mi misma perquè tinc molts problemes amb la autoestima no m'ha agrada res el meu cos sempre que em posso alguna roba em posso molt triste perque no em queda com m'ha agradaria.tambe aquest any he tingut un mes(maig)vaig deixar de menjar,em va a donar anemia per no menjar-me tot el plat em marejava per aixo la meva mare es va donar conte perque la cosina que es com la meva germana ha pasat el mateix.
Laura Centellas

Hola maca! Primer de tot, gràcies per explicar-nos el que et preocupa! Dius que no et sents bé amb tu mateixa, que no t’agrada com veus el teu cos, que la roba no et queda com t’agradaria i que vas estar durant el mes de maig deixant de menjar, el que et va portar a tenir anèmia, marejos… i la teva mare se'n va adonar que alguna cosa no estava anant bé. Primer de tot, és normal tenir problemes en l’autoestima en determinades etapes de la vida, com pot ser durant l’adolescència, on hi ha molts canvis i encara estem construint la imatge que tenim de nosaltres mateixos i que en pensem d’ella, però sí que aquesta es veu més agreujada quan ens comparem amb els altres cossos, sobretot amb els que s’ajusten en els cànons de bellesa, és a dir, aquells determinats cossos que ens diuen que són “bons” però que no ens representen en absolut. Hi ha tants tipus de cossos com persones existim i tots són igual de bons, el que importa és que estiguis sana i que no deixis de menjar per això, que segueixis una dieta equilibrada, facis exercici tinguis moments d’autocura etc.
Pot ser això que dius de la roba, és perquè pensem que la roba ens ha de quedar d’una determinada manera, sense tenir en compte que cada cos és diferent i, per tant, a totes no ens pot quedar igual. És important que no et comparis en aquest aspecte i triïs la roba amb la que et sentis més còmoda, en tots els aspectes.
Respecte al que et va passar al maig, tant si et torna a passar com si necessites parlar-ho, sempre ens pots contactar a l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia, a El telèfon és 93 454 91 09 o mitjançant en nostre ig: @imaacabemambelstca o escriu un correu a consulta@acab.org.
Una forta abraçada!
La Laura Centellas