por als meus pares?
Hola sóc noia i tinc 14 anys, tinc parella i ja fa 7 mesos que estem junts i, els meus pares, no em deixen anar a casa seva encara, ni tant sols he pogut conèixer els seus pares (és patètic), tinc por que això afecti la meva relació amb el meu nòvio. Jo tinc moltes ganes de conèixer la seva família, però els meus pares m'ho impedeixen, diuen que encara és massa d'hora, etc.
M'agradaria parlar amb ells a soles, però com que estàn seperats, mai els puc ajuntar els dos alhora per poder parlar d'aquest tema, i amés penso que tinc por d'ells, perquè ells és com si conduisin la meva vida, no em deixen fer completament res, i també crec que tinc por de les conseqüències que pugui tenir si els hi dic que vull anar a casa del meu nòvio o no sé, ho que sàpiguen que ho hem fet.. No sé com dir-los-hi, però no vull esperar a fer 1 any perquè em deixin anar a casa el meu nòvio, a més tampoc ho podem fer gaire, l'amor em refereixo, perquè ens tenen com "controlats" nosé, i em treuen les ganes de viure, no em deixen fer res.
Què puc fer per parlar-ne amb el meu pare (amb la meva mare no en parlaré, ja que no m'hi porto tant bé, i primer m'agradaria parlar-ne amb el meu pare)
No sé si m'he explicat... Però gràcies! Un petó i perdó
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents. A l'hora també entenc els teus pares...segurament han pres aquests punts de vista perquè estan preocupats al veure com et fas de gran, i això als pares també els hi és difícil. També necessiten temps per anar entomant aquests canvis. També et diría que entenc que vulguis disfrutar d'aquesta relació. No obstant et diría que a la vida també s'està bé saborejant les etapes que toquen, sense voler córrer i cremar etapes. Confia en que la relació, si va bé acabaràs coneixent els seus pares. Tot necessita el seu ritme i a poc a poc és com es van fent els coses que realment queden ben construides i són importants. Disfruta també d'aquesta etapa en la que tot i haver de ja assumir algunes responabilitats, d'altres responsabilitats i decisions sobre tu encara les prenen els pares (és el que encara toca quan tens 14 anys!!!). Així que ves disfrutant cada dia de la relació, no vulguis tenir moltes baralles i problemes per posar el turbo, si la relació és important ja donarà més passos còmodament a mesura que vagi avançant!!! Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat