Soc un fracas:((
Hola, tots els meus amics saven tontejar i els i surten molt be amb les noies en canbi jo no intento obrir una noia i em va fatal, nose si hi ha trucs o algo pero no conseguiexo lligarma a ninguna ni tenit una converse bona espero que majudis moltes gracies
sorry per les faltes:(
InterPersonal

Hola! Sócv l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que més que trucs es tracta d'anar veient quins passos pots anar fent per aproximar-te a les noies!!! Això és més pràctica que trucs. Et suggereixo que facis una llista de totes les idees que et vinguin al cap del que podries fer: saludar a l'arribar al grup, preguntar com està a alguna noia, quan alguna noia tregui algun tema i t'interessi doncs mostrar interés en el tema i escoltar amb atenció, aprofitar ocasions en que puguis conèixer i estar amb noies, etc. Evidentment també pots mirar què fan les persones que creus que tenen èxit a nivell social (no amb les noies). Vull diur veure quins comportaments fan i anar -ne provant, i ja no només amb les noies, sinó en general a nivell social mirar de millorar les teves habilitats socials. Es tracta però de crear el teu estil, no de voler ser com altres. Endavant! És qüestió d'entrenament!d'anar fent passets tot i sentir que a vegades hi ah vergonya: no t'avaluis molt i vés avançant! aniràs veient com guanyes seguretat! Eli AUlet www.interpersonal.cat