La 1a vegada
L'altre dia vaig follar per primera vegada i em va fer bastant de mal. Se que pot ser que et faci mal quan estas nerviosa i és la primera vegada, però quan ho vam fer per segon cop no va haver-hi manera que entrés. Se que he d'intentar relaxar-me però no se com fer-ho. Em vindria bé algun consell!!
Gràcies🫶🏻
Laura Centellas

Hola,
És important que quan es vol practicar penetració penis-vagina la persona amb vulva estigui prou excitada i lubricada. Alguns signes que indiquen que estàs excitada són: els llavis interns i externs de la vulva creixen, s’expandeixen, s’obren i estan més vermells, el clítoris s’infla, es posa erecte i es torna molt més sensible, augmenta el ritme de la respiració i la temperatura corporal i possiblement hi ha més lubricació natural (si no us podeu posar lubricant).
Si sents que encara no estàs a aquest punt d’excitació és important que no forcis la penetració i continuïs fent altres pràctiques en les quals gaudeixis i t’excitin, ja siguin carícies i petons a diferents parts del cos, estimulació del clítoris, masturbació amb les mans, sexe oral... Les relacions sexuals es poden practicar de moltes formes, no hi ha d’haver si o si penetració per considerar-se una relació sexual. Troba la manera que gaudeixis més i que et puguis excitar més, sense pressa ni pressions.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas