no se que fer
Holaaaaaa, primer de tot gràcies per la feina que feu.
Us escric perquè des de fa temps no m'agraden les meves cames perquè tenen molts pels i les amigues del bàsquet no en tenen cap he pensat en depilar-me però la meva mare sempre m'ha dit que no hem depili i tinc por de dir-li.
Gràcies!
Laura Centellas

Hola maca! Moltes gràcies per confiar en nosaltres i per compartir el que estàs sentint. Primer de tot, has de tenir en compte que en aquestes edats és totalment normal que tinguis inquietuds com aquestes, ja que és un moment de grans canvis físics i emocionals. Per tant, és completament normal tenir zones del cos amb les quals no et sents satisfeta, però és essencial adoptar una perspectiva saludable, ja que la percepció negativa del cos pot afectar seriosament la teva salut mental i emocional.
Pel que fa al tema de depilar-te o no, és important recordar que aquesta decisió és teva, perquè es tracta del teu cos, però també és important reflexionar sobre per què vols depilar-te. Si ho fas perquè et fa sentir bé amb tu mateixa, està perfecte. Però si és per pressió externa, val la pena preguntar-te si pots trobar altres maneres de sentir-te segura i còmoda amb el teu cos. Cada persona és única, i tenir pèl és absolutament natural. Per altra banda, com tu i la teva mare teniu visions diferents en aquest tema, també  podries preguntar-li a la teva mare perquè no vol que ho facis. Una altre bona opció, podria ser parlar amb ella amb calma i explicar-li com et sents. Potser podries dir-li alguna cosa com: “M’està costant acceptar les meves cames amb pèl, i he pensat en depilar-me perquè em faria sentir més còmoda. Podem parlar d’això?” Potser et sorprendrà la seva resposta.
Sigui quina sigui la teva decisió, recorda que comparar-se amb altres mai et portarà a sentir-se millor amb el teu cos i que el més important és com et sents tu amb tu mateixa. . També et recomano que ens puguis seguir al perfil d'Instagram @imaacabemambelstca. Una abraçada molt forta i aquí estem per escoltar-te i acompanyar-te en aquest procés.
La Laura Centellas