Cansada de tenir l'autoestima per terra
Hola!!!
Mai m'he sentit bé amb mi mateixa, des de petita m'he sentit la rareta del grup a la que els de la classe deixen apartada, perque tinc un munt de problemes físics, que, per començar encara no hi acceptat. Però ara cada cop menys m'afecta el que em digui la gent sobre els meus aparells ortopèdics (per ex.) que he de portar per poder caminar, estic aprenent a passar del que em digui la gent.
El problema està en que constantment em comparo amb la gent,i això és a causa de la meva inseguretat, i la poca autoestima que tinc. Em miro al mirall i veig a una noia a la que sempre l'han etiquetada com a lletja. I estic cansada d'escoltar la frase de la bellesa està en l'interior. Les persones del meu voltant m'intenten ajudar, diuen que tinc característiques que altres no tenen, com per exemple escriure, que m'agrada molt. Però jo només em fixo en els meus errors, i en el que no destaco; per la bellesa.
Aviat farà l'any que m'he anat de l'escola, per problemes de bullying, i des d'aleshores estic més tranquil·la. Però a tots els problemes d'autoestima, i negativitat s'hi afegeixen els nois.
Hi ha un noi que aquests dies està sentat al meu costat.
Ell és molt guapo, i bon estudiant, és el típic popular, però és mot simpàtic amb mi, m'agrada.
Tinc ganes de dir-li el que sento per ell, però tenint en compte com sóc, segurament la resposta sigui que no, així que prefereixo no arriscar-me.
Ara que estem sentats al costat, es passa gran part del dia parlant-me, i jo no puc evitar posar-me nerviosa, i ni mirar-li als ulls. Els pocs cops que a algun noi li he mostrat els meus sentiments sempre m'han rebutjat. Però hi ha alguna cosa que em diu que potser el noi que ara m'agrada és diferent. Fa poc temps que el conec, i estic molt confosa, no sé que fer.
Moltes gràcies per haver-me escoltat. :)
Elena Crespi

anonima! amb aquest noi que seu al teu costat has d'aprofitar i forjar una bona amistat... si després arriba alguna cosa més, ja es veurà... però és important que valoris que està al teu costat, et parla i ell et valora a tu i això é smolt important!
El més important però és que tu comencis a valorar-te a tu mateixa i començar a acceptar la situació en la que et trobes. No sé ben bé quina és la teva situació exactament però davant de les situacions difícils és més important que mai ser valenta, reunir el millor dels teus somriures i tirar endavant. Veuràs com els esforços queden recompensats.
Si algú de la classe parla amb tu, vol dir que ets interessant. Segur que pots ser molt divertida, i que tens moltíssime scoses bones però... primer les has de veure tu perquè les pugin veure els altres.
Fas la llista de les moltes coses bones que tens?
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres