TRISTESA
Hola doncs mira ami el que hem passa es que aquest cap de setmana vaig acabar la temporada de castells i hi havia un noi el qual hem vaig portar diguem d'una manera dolenta. però ara que he sapigut lo que li ha passat i que he fet una valoració de la temporada m'hen he adonat que me passat molt amb ell però ara ja fins l'any que be no el veure i no se com deixar de pensar-hi
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Pel que dius, has reflexionat i creus que no t’has portat del tot bé amb una persona. Això és bo ja que demostra que tens empatia, i l’empatia és un valor molt important per poder socialitzar de manera sana.
El meu consell és que parlis amb ell, encara que sigui per whatsapp o instagram, que li expliquis perquè vas fer allò i que et disculpes, sempre amb la mà al cor i sent sincera.
Ell ho agrairà molt i per tu també serà gratificant, és important no deixar els problemes a mitges o estancats, ja que cada cop pesen més si ens els guardem, posa-hi solució tant aviat com puguis.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas