M'agrada un noi i no se que fer
Hola, tinc 17 anys i m'agrada un noi de 20. Ell me tira indirectes i a Halloween em fa ver un petó però després m'ignora per xat. Em té a mejos en insta i quan em veu es posa nerviós però diu que de moment no vol res amb ningú. Que faig? L'espero fins que estigui segur o passo d'ell?
Laura Centellas

Hola,
Has de fer el que tu tinguis ganes de fer i sentis. Si ell diu que ara mateix no vol res amb ningú, doncs has de decidir si vols esperar-te que ell tingui ganes de tenir alguna cosa amb algú o focalitzar-te amb altres coses.
Si tens dubtes perquè veus que el que diu i el que fa no té coherència li pots expressar. És molt important sempre utilitzar la comunicació assertiva i no violenta, és a dir, fer una descripció objectiva del que està passant, explicar com et sents tu respecte al que està passant i expressar què necessites de l’altre, de forma sincera i respectuosa.
Un exemple podria ser: A mi m’agrades i m’agradaria que ens poguéssim continuar coneixent, però sento que tu em dius que no vols res amb ningú, però alhora mostres interès per mi i jo no sé què pensar. Necessito que m’aclareixis si realment vols que passi alguna cosa entre tu i jo o no, per saber si continuo insistint o ho deixo estar.
Esperem que et sigui útil.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas