metodes anticonceptius
hola!
fa uns mesos amb el meu novio hem començat a mantenir relacions sexuals amb preservatiu. pero fa poquet una amiga em va dir que existia un metode anticonceptiu que es com un aro que despren hormones i tinc unes quantes preguntes. hi ha mes metodes anticonceptius a part dels tipics (preservatiu, pastilles…)? em recomanarieu anar al ginecoleg? aquests metodes anticonceptius me’ls ha de receptar el metge? on i com ens podem fer les proves de its? (abans de provar qualsevol metode on ens poguem contagiar). en el cas que hagi d’anar al ginecoleg, hi ha alguna manera de que sigui confidencial i els meus pares no s’enterin?
gracies!
Laura Centellas

Hola,
T’adjuntem la pàgina web del CJAS (Centre Jove d’Atenció a les Sexualitats) on tenen molta informació sobre els mètodes anticonceptius que existeixen, les seves característiques i on trobar-los, infeccions de transmissió sexual i les proves de detecció…
Mètodes de protecció i anticoncepció:
Infeccions de Transmissió sexual:
És important fer una revisió al teu CAP en el moment que comences a tenir relacions sexuals i després es recomana fer-se’n un cop cada any. Les proves de detecció de les ITS te les poden fer en el CAP de forma gratuïta. Si no, també pots dirigir-te al Centre que t’hem adjuntat on fan les proves de les ITS de forma gratuïta i confidencial. A la pàgina web trobaràs tota la informació.
Una abraçada i gràcies per la consulta!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas