No se si això es normal
Mai he escrit per aquí , soc una noia de 21 anys i explicaré la meva ''situació'' .
Fa uns quants mesos m'he estat adonant que tant en relacions amoroses com en amistats faig coses que no són molt normals, però em passa amb gent que estimo molt i és que no sé perquè, i és que després d'estar molt de temps amb ells super bé i pasnt-ho bé, arriba un moment que em canso i inconscientment faig alguna cosa per allunyar-los, per exemple en la meva darrera relació amorosa em sentia bé i feliç però vaig cometre un gran error i no entenc perquè ho vaig fer perquè le estimava molt i aquet patró ho he repetit moltes vegades i fa uns mesos em vaig donar compte .
Gracies per llegir i si algú hem pot donar algun consell o alguna cosa s'ho agrairia molt
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Pel que expliques, es segueix un patró de vinculació amb una persona i després necessitat de desvinculació.
Per saber perquè segueixes aquest patró s’hauria d’explorar molt com és la teva personalitat i quins fets importants han passat en la teva experiència de vida.
Si vols posar-hi solució intenta observar quan va començar aquest fet, perquè creus que tendeixes a fer això, algú t’ho ha fet en el passat?
Per poder ajudar-te necessitaríem unes quantes sessions de teràpia, però si no tens la possibilitat d’acudir a teràpia el meu consell és que t’observis molt i que llegeixis molt sobre la psicologia de les relacions.
Espero haver-te ajudat en la mesura del que puc.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas