Dubtes
Hola! Estic molt confosa. Fa 3 anys que estic en una relació amb una noia pero ja s’ha desgat. Noto com que molts cops no tinc ganes de fer coses intimes amb ella y no tinc les ganes d’abans.. jo l’estimo molt però el futur que ens espera es diferent. Ella vol marxar i jo em vull quedar.
A mes, fa un mes vaig tornar a parlar amb una noia que m’agradava fa uns anys. Parlem cada dia i m’ha preguntat si tinc parella i jo he dit que no.. he mentit ho se.. estic amb molts dubtes.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Pot ser que una relació després de 3 anys ja no sigui la mateixa que al primer any, ja que és en els primers mesos quan es produeix l’enamorament.
També pot ser que estiguis perdent l’interès perquè veus que al final, els vostres camins es separaran i la motivació per construir un camí juntes ja no és la d’abans.
És normal que passi això i no és culpa teva.
Pel que dius, has mentit dient que no tenies parella i crec que això pot ser una senyal de que ara mateix ja no sents el que senties abans i vols deixar alguna porta oberta.
Seria ideal que parlessis amb aquesta persona i li expliquessis la veritat, que tens parella però que no saps ben bé en quin punt esteu o que ja no estàs tant motivada.
També és important que parlis amb la teva parella i li expliquis com et sents, potser ella es sent igual o potser no, però juntes podreu trobar una solució que respecti les dues parts.
Si tens dubtes posa acció, pren decisions i sobretot parla’n.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas