Perquè jo
Hola bones
Ara mateix estic fent un cicle i el trobo bastant difícil ja que desde petit m'ha costat múltiplicar i les mates, l'any passat també feia un altre cicle pero crec que el vull deixar pero m agradaria aprendre l ofici de carpintería o algo que puegui Fer que no necesiti mates en sabeu de algun curs O algun lloc on busquin algú per ensenyar-li
Laura Centellas

Hola consultore!
Gràcies per escriure’ns.
Seria interessant buscar prop de la teva zona, pots dirigir-te al servei d'orientació de la Garrotxa i allà et podran dir les diferents opcions per a tu. Existeixen varis cursos de fusteria o feines de caire més manual, si no has trobat res prop teu pots començar a buscar una mica més lluny, prova de buscar al google: cursos de fusteria a prop de ___.
Si això no et crida l’atenció, també hi ha moltes feines que busquen aprenents de fusteria i podries tirar el currículum, no cal que et forcis a estudiar algo que no t’agrada i pel que no trobes motivació.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas