ferho a quatre
Holaa!
Primer de tot, moltes gràcies pel treball que féu, sembla que no però tenir un lloc on poder resoldre els dubtes sobre sexualitat, ajuda molt a lhora de tenir relacions.
La meva consulta es perque quan estem fentho jo i la meva parella (noi) i canviem de posició i em fico a quatre, es com si el seu penis no acabés d’entrar bé. Potser al principi si que hi entra però hi arriba un moment en que es surt continuament (i pasa amb bastanta freqüència). El cas és que parlant amb ell, ell ho descriu com si no hi arribés al forat per ficarho bé, però jo tampoc sé com ficarme perque es solucioni.
Quan ho fem en altres posicions, no ens passa, potser a vegades quan ell està a sobre (però jo suposo que ja es lo normal) i tampoc afecta a la dinamica del moment, saps? El que passa es que quan em poso a quatre pasa molt sovint i ens talla una mica el rollo.
Alguna recomanació perque deixi de passar o els motius pels quals passa?
Moltes gràcies de veritat :)
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Cada cos és diferent. Heu de trobar la forma en què a vosaltres us vagi millor, parlant-te i explorant.
Els motius poden ser varis: que la teva i la seva forma del cos faci que sigui més difícil fer penetració penis-vagina des d’aquesta posició, que la teva parella no tingui el penis tan erecte i surti més sovint, que hi hagi molt moviment en la penetració i surti amb més facilitat…
Aneu explorant per trobar si hi ha alguna forma, moviment o posició que us ajuda a la penetració, i si no és així hi ha moltes més posicions i formes de jugar que també estan molt bé!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas