Flux blanc
Bones, el meu problema és que la meva vagina penso que treu molt flux blanc quan no estic mestruant, potser és algo normal pero nose si haver d portar un salvaslip perque hem noto mullada és normal o tenir tant i que fagi pudor,
gracies
Laura Centellas

Hola,
És habitual que a l’adolescència hi hagi un augment del fluix vaginal i aquest sigui més espès i blanc. Amb l’edat tendeix a disminuir.
Tot i això, si sents que et fa més pudor de l’habitual o sents alguna molèstia pots consultar a la teva llavadora del CAP per descartar qualsevol infecció. La quantitat, color, textura del nostre fluix vaginal ens informa dels canvis del nostre cos en les diferents etapes del cicle i de la nostra vida i és interessant observar-lo per tenir més informació de com estem.
I no oblidar-nos que és molt important mantenir una bona higiene de la vulva.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas