Nose que em passa
hola! Moltes gràcies pel que esteu fent per nosaltres!!
t'explico. Fa unes setmanes vaig anar a una consulta amb la meva capçalera sobre l'ansietat i això, encara no m'han trucat per iniciar les sessions, el cas és que no vull fer res, és estrany perquè no és que estigui deprimida o això crec, necessito dormir i ja i sense ganes de fer res. Però alhora riu i jugo amb les meves amigues, però arriba un punt on estic sola caminant i escoltant musica fins que una vegada se'm va començar a dificultar respirar sentia que m'ofegava i que em moriria allà mateix, era estrany no em sortien les llàgrimes només esperava que passés i vaig plorar tot el que vaig poder, sento que no puc més només vull que la meva ment descassi només una mica.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Pel que dius, sembla que el que et va passar aquell dia escoltant música era un atac de pànic, això entraria dins dels trastorns d’ansietat i està molt bé que ja hagis anat a la seguretat social per poder parlar del tema.
Si des de la salut pública només t’ofereixen medicació o bé no et donen hora al psicòleg, intenta anar pel teu compte a un psicòleg privat, ja que l’ansietat es tracta amb psicoteràpia. La medicació va molt bé en algunes ocasions ja que ens ajuda a baixar les revolucions del cervell, tot i això, per si sola no es tan útil com si la combinem amb psicoteràpia, que és el tractament més adient per a tractar l’ansietat a llarg termini.
Espero haver-te ajudat i no dubtis en anar a un psicòleg i començar a tractar el tema.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas