necessito ajuda amb el tema del amor
holaa, volia que m'ajudessiu amb una cosa que està passant
estic molt enamorada d'un noi, s'ha donat compte de que m'agrada i la meva relació amb ell ha canviat.
abans ell i jo ens portavem genial, fins i tot hi havien moments on semblava que jo li agradés (contacte físic, coqueteo, nerviosisme etc..)
vaig comentar tot això amb amigues i em van dir q elles pensaven que jo li agrado a ell, també ho deien alguns amics seus
llavors 2 setmanes després es va donar compte de tot i la nostra relació ja no és igual. Ara ja no parlem tant, no ens portem tant bé, em mira diferent etc..
i ara em sento malament pq tothom pensava que jo li agradava i em vaig ilusionar moltissim, tot això m'ha afectat bastant pq no és el primer cop que em passa
i també em sento malament pq ja no tot és igual com abans, crec que és pot sentir incòmodo amb mi o alguna cosa així
llavors no se que fer
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
No sabem realment si li agrades o no a aquest noi ja que no li has preguntat.
Per tant, si ell s’ha allunyat potser necessita això, prendre distància i reflexionar.
Si ell demana distància doncs pots intentar donar-li i continuar fent la teva vida, sabent que d’aquí un temps et podràs tornar a acostar a ell i parlar de les coses amb sinceritat i cara a cara. Potser ara no és el moment i s’ha de deixar passar un temps. Potser li agrades i li fa vergonya o potser no li agrades romànticament i se sent incòmode i no vol que ho passis malament perquè igualment t’aprecia com a amiga.
Poden ser molts els motius pels que s’ha distanciat però només els sabràs si li preguntes. Si no estàs preparada per preguntar-li, deixa espai i quan et sentis a punt per parlar, pots provar de parlar-hi.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas