Dacrilagnia? O es que estic boja?
Hola, bueno fa temps que em pasa algo raro , fa uns mesos una amiga meva es va posar a plorar davant meu i a mí no em va pasar una altra cosa pel cap que besarla( i hagues seguit si m'agues deixat pero em va dir que no i la vaig respectar ) , después una cuants dies mes tard em va trucar me cosina xq s'avia mort el seu avi( no el meu, som cosines per part de mare, me mare i se germana ) i el que habia mort es el pare del martin ( el novii de la germana de ma mare i el pare de me cosina ) , i vaig anar a casa seva a animarla , ella estava plorant i jo en plan : me muero, no se que em pasaba pero pff si ella es deixes m'he l'agues follat ( no li vaig fer res, nomes donarli suport. ) tambe l'altre día vaig buscar un vídeo de gente plorant i em vaig tocar mentres el veía
He buscar per internet el que em pasa i es diu dacrilagnia
No sé si estic boja o que xq una part de mi sap que está malament excitarse cuan algu esta plorant pero es que no Ho PUC evitar . Que faig ? Estic boja ? Hauria d'anar al psiquiatta ? No se que fer
Laura Centellas

Hola,
Com dius tu la dacrifília és l’excitació sexual que senten algunes persones en el moment de veure a algú altre plorar. Avui dia encara no se sap la causa concreta d’aquesta parafília, hi poden tenir a veure factors psicològics, biològics, conductuals i culturals.
Les parafílies es defineixen com a patrons de comportament o interessos inusuals en els quals es troba excitació sexual. El fet de tenir alguna parafília no ha de ser un problema. La sexualitat pot viure’s de moltes formes diverses, sempre que no perjudiqui la mateixa persona o a les persones del seu voltant.
Si sents que realment és un problema per què t’està perjudicant a tu o a alguna persona del teu voltant, sí que seria important que et dirigissis a algun psicòleg especialitzat en el tema, perquè et pogués acompanyar en aquest procés i t’ajudés a viure-ho d’una forma més saludable.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas