m'agrada el mig ex de la meva amiga
a la meva amiga i mi ens agradava un noi, però ella hi va començar a parlar i jo no vaig atrevir-me. Van començar a parlar a totes hores i a passejar junts, i fins i tot es feien abraçades, però la meva amiga va decidir que ja no li agradava el noi, li va dir que no volia parella i el noi estava destrossat. Ara el noi m'està parlant a mi i encara que l'havia oblidat ara em torna a agradar, però sé que soc la segona opció, i a més no vull traïr a la meva amiga. Però realment m'agrada molt i no sé què fer.
Gràcies
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Primer de tot, va ser la teva amiga que el va “deixar” així que li pots explicar aquesta situació, encara que ella no ho acceptés, tu tens dret a enamorar-te de qui vulguis, i si ho fas de manera sincera i sense amagar-ho a la teva amiga, ella no hauria de tenir res a dir-te.
Per altra banda, no sabem segur si ets el segon plat del noi, potser abans no s’havia fixat amb tu i a mesura que heu anat parlant li has anat agradant, pot passar i passa molt sovint, però això només ho sabràs si continues parlant amb ell.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas