Dubtes
Hola,
Tinc uns quants dubtes perquè fa més de dos anys que surto amb un noi. El que passa és que últimament m'he estat plantejant si ell realment m'atrau físicament. Jo sempre he sigut molt d'enamorar-me per la personalitat de les persones, i segurament tinc alguns bàsics amb el físic, però no m'ho miro gaire. El tema és que no em posa veure'l despullat ni res d'això (tot i que el trobo guapo), ni ara ni quan vam començar a sortir. Quan em toca m'agrada, i m'agrada la sensació de les seves mans i d'ell aprop meu, però no sé si m'excita. Quan em masturbo (o ho intento almenys) i em ve ell al cap, em "desanimo" de cop (deixo d'estar excitada o de sentir res). No sé si és normal o si realment ell no m'agrada. No sé si és perquè ho relaciono amb alguna cosa i això és el que em fa sentir-me així respecte ell en aquell moment o què. M'agradaria que em poguéssiu ajudar dient-me què pot ser, si ell no m'agrada o si és alguna cosa externa.
Moltes gràcies per tot el q feu
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Pel que expliques segurament saps i tens més coses identificades de les que et penses. Si la intuïció et diu que no t’atrau físicament, no t’excita o t’agrada i que poder et ve degut d’alguna cosa externa és important que ho escoltis, perquè segurament és així.
Què creus que és el que fa que no t’exciti a diferència d’altres persones que sí que t’exciten? Seria important que ho poguessis identificar per saber si el que necessites que passi perquè t’exciti t'ho pot donar ell o no.
Per exemple, si és alguna cosa relacionada amb les seves i les vostres conductes potser podeu buscar una altra forma de relacionar-vos que sigui més excitant per a tu i pels dos. Però, si és una cosa relacionada, únicament, amb el seu físic difícilment es podrà canviar. Tot i que, com dius tu ens solen atraure més aspectes relacionats amb la personalitat i les conductes en les relacions, que no pas el físic en si.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas