LA VOL RECUPERAR? NO ESTIC PREPARADA?
Hola mira doncs jo fa temps hem vaig enfadar amb la meva millor amiga i després ella s'ha anat apropant a mi poc a poc però d'una manera que jo no la trobo molt adequada.
Però després jo ara nose si realment vol recuperar la nostra amistat O no i si realment la vol recuperar doncs ami no hem fa molta il·lusió perquè hem va fer molt de mal llavors si fos el cas que vingués a parlar amb mi jo no sé com explicar-li que jo no sé si estic preparada per recuperar l'amistat O no.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
És una situació una mica difícil ja que no teniu una comunicació clara, ella fa gestos però tu no els acabes d’entendre.
Tal i com has dit, si et vé a parlar li hauràs d’explicar què penses i quina és la teva situació.
Si vols, per sentir-te més preparada pel dia que passi això, pots escriure en una llibreta el que li diries si et demana per tornar a ser amigues, potser no cal tornar a ser millors amigues però si tenir una relació cordial. Tothom té dret a demanar perdó i tu pots acceptar-ho o no, depèn de la magnitud del que t’hagi fet.
Si no vols escriure-ho en un paper practica amb una amiga un diàleg semblant al que tindríeu amb la teva ex-millor amiga si es dona el cas.
D’aquesta manera et sentiràs més tranquil·la perquè tindràs una resposta preparada i no hauràs d’improvisar en el moment.
Recorda sempre ser educada i assertiva per no empitjorar la situació.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas