Estic boja xq disfruto cuan em faig mal/ em maltraten ?
Bon día , fa poc us vaig escriure una consulta en la cual us explicaba que em tallaba xq aixo m'excitava, vale pues , el tema es que la cosa s'esta anant de les mans, abans ho feia de tant en tanto pero ara es cada cop que em dutxo, totes les nits i inclus durante el día .
familiars ( dos de les meves tietes a les que estimo com a una mare) i amics que ho saben m'estan dient que pari siusplau que em fare mal i que no es bo PER mi i jo ho intento pero es que no puc. l'altre dia vaig quedar AMB una amiga per liarnos i tal ( soc Noia bi) i li vaig dir que em maltrates , li vaig donar la meva cuchilla i li vaig dir que em talles, em ba dir que no i jo li vaig dir que porfa , m'ho va fer " pa que me calle " i alla jo em creia que em moria osigui em va agradar tant que pensaba que em moria , la meba amiga clarament es va quedar flipant
Despres li vaig dir que m'insultes , em va insultar i jo em vaig llencar i la vaig besar
Que em pasa ? Com pot ser que aixo em porti al limite ? Estic preocupada
Laura Centellas

Hola,
Totes aquestes conductes les hi expliques a la teva psicòloga? Seria important que ho fessis perquè poguéssiu trobar eines i estratègies que t’ajudin a sentir excitació sense haver d’arribar a aquest límit que és perjudicial per al teu cos i per a tu.
A vegades busquem que les persones del nostre voltant ens facin i ens tractin de la forma que ens tractem a nosaltres mateixos. Seria important que féssiu un procés amb la psicòloga per identificar el teu diàleg intern, és a dir, com et parles a tu mateixa i quines coses et dius, per poder veure d’on et ve tot això i poder millorar la forma com et tractes a tu mateixa i en conseqüència en com necessites que et tractin els altres.
Està molt bé que ho hagis pogut compartir amb les teves persones de confiança i els hi puguis demanar ajuda sempre que ho necessitis. Tot i això, considerem que és molt important que puguis fer un bon procés terapèutic. Si sents que no t’és de prou ajuda el procés amb la teva psicòloga, mira de buscar altres professionals que sí que et puguin donar l’acompanyament que necessites (inclús les persones del teu voltant et poden ajudar a buscar bons professionals, perquè no ho hagis d'assumir tot tu sola).
L’important no és si estàs boja o no, és fer allò que sigui el millor per tu i per les persones del teu voltant. I pel que expliques totes aquestes conductes s’estan convertint en una obsessió i clarament no són beneficioses per tu ni pel teu cos i t’estan prenent llibertat de decisió.
Esperem que trobis l’ajuda que necessites i que et mereixes.
Una abraçada i gràcies per la consulta!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas