Tot perd el seu sentit.
Sempre he tingut dies bons i dies dolents. En un dia bó, puc suggerir de fer plans, parlar amb amics i prendre la vida amb energia. Però, en un dia dolent, no li trobo sentit als plans que he fet, em sento allunyat dels meus amics i no tinc energia per a res. Aquests dies sorgeixen de qualsevol manera; de vegades, just després de despertar-me, se que tindré un mal dia.
Ja estic acostumat a això, però el problema es que, des de fa un temps (potser des de mitjans o finals del curs passat) els dies dolents són molt més recurrents.
No sé què fer, perquè quan estic malament sóc molt sec i una mica borde, i dono l'impressió de passar dels meus amics i, realment, crec que ho faig. És com si en aquests dies no li trobes sentit a res, ni tan sols a l'amistat. Però per culpa d'això, em passo els dies bons pensant en tots els errors que he comès els dies dolents, i així, gairebé tots els dies són dolents.
No sé què fer. Cada dia em sento amb menys energia per a fer res. Em costa molt trobar un motiu per seguir fent qualsevol cosa.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Seria bo saber des de quan et passa això, si hi ha hagut alguna experiència prèvia que t’hagi afectat psicològicament per estar així.
Quan estem tristos, en general, tenim moltes menys ganes de fer coses, ens sentim cansats i no li trobem la gràcia a cap activitat, estem com apàtics, i és normal. Tots tenim dies bons i dies dolents i forma part de la vida.
El que no és normal és que t’afecti tant fins al punt de que els dies bons pensis en això contínuament.
El meu consell per suposat és que ho parlis amb algú de confiança, si creus que no ho pots parlar amb ningú perquè et fa vergonya, prova d’anar a un psicòleg i tractar-ho.
Com abans hi posis remei millor.
I recorda que tots tenim dies de tot i que sempre es pot demanar perdó i parlar les coses amb aquells que estimes.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas