Dubtes de la sexualitat
Hola, crec que estic començant a dubtar de la meva sexualitat però no se si es nomes fantasies meves o què. He estat amb nois els quals m'he sentit atreta, i mai he fet res amb una noia, tot i que molt sovint hi penso i m'arribo a imaginar com seria, però a la vegada no m'hi veig ni m'hi sento còmode, per el que crec. Nosé si es algo que passa sovint, el voler experimentar amb l'altre sexe, però tampoc se si això és algo que es queda nomes a imaginacions meves o potser m'hauria de començar a plantejar què hi ha mes enllà.
Ara mateix estic amb un noi (liats nomes) però a vegades segueixo imaginant-me coses amb alguna noia, tot i que sigui fugaçment i em tregui la idea ràpidament de la ment.
Laura Centellas

Hola,
La sexualitat difícilment és blanca o negre, a més canvia al llarg del temps. El que expliques és una cosa que has de sentir tu, és a dir, si pel moment només tens ganes de fantasiejar amb alguna noia, està bé, i si de cop et neix el desig d’experimentar amb alguna noia pots provar-ho i deixar-te sentir. A vegades no cal posar etiquetes o entendre tot el que ens passa o sentim, amb el temps i amb l’experiència ens anem coneixent i veiem el que ens ve de gust i el que no. L'important és validar i permetre'ns fer el que sentim, sempre que sigui amb respecte cap a un i cap als altres.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas