Vull tenir novii
Holaa, primer de tot os vull agrair per tot el treball que feu. Bé vaig a començar. Avui en dia tothom te parella, les meves amigues, els meus amics, tothom, i sento que jo no podré tenir novii mai, per com es el meu estil, per com soc i això. Tothom sempre em diu "Tranquil·la que tot arriba" i em fa moltíssima ràbia perquè ho diuen elles que son les que tenen novii i això. Em preocupa que no m'estimi ningú i no li agradi a ningú i bé se que això es una xorrada però necessitava explicar-ho, moltíssimes gracies. <33
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
El fet de tenir parella és un tema complex ja que depèn de molts factors.
Pot ser que ara justament et trobis en un punt on tothom que t’envolta té parella, pot passar, però també pot passar que com que tens tantes ganes de tenir parella només et fixis amb això.
Pot ser que encara no hagi aparegut la teva persona ideal o que de les persones que coneixes no hi hagi ningú amb qui hagis tingut feeling.
L’important és tenir paciència i no caure en pensaments derrotistes de “mai tindré novii”, perquè ningú sap el futur, i a més com més hi pensis més et deprimiràs.
La clau és deixar fluir i conèixer a gent, tenir la ment oberta i saber que no a tothom li agraden les mateixes coses, no tothom té els mateixos gustos, i potser a algú li agradaràs i a algú altre no, com et passa a tu, o és que tens els mateixos gustos que els teus amics i amigues?
Gaudeix del teu moment de solteria i estigues oberta a conèixer gent diferent, mai se sap on acabarem trobant l’amor.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas