Que puc fer en aquesta situació?
Bones,
A la colla d'amics n'hi ha dos que s'agraden des de petits, però ella no vol tenir cap relació encara ell està colat per ella. Resulta que abans de saber que s'agradaven, a mi em va començar a agradar però a la que em vaig enterar em vaig prohibir pensar en aquest noi. Fa poc, dos amics (també de la colla) em van dir que creien que jo li agradava i em van fer tota una llista d'arguments. Davant d'això no se que fer, ja que no vull destrossar cap amistat però a mi ell em continua agradant molt... Em podeu ajudar??
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola consultora, gràcies per escriure’ns.
Pot ser que sentis atracció per un noi que li agrada a la teva amiga, i això no vol dir que siguis mala persona ni que estiguis fent res dolent.
Tens vàries opcions:
1.        Explicar-li a la teva amiga i permetre’t sentir el que sents
2.        No explicar-li i continuar-te prohibint sentir
3.        No explicar-li però permetre’t sentir el que sents i deixar fluir
Cap d’aquestes respostes és la correcta, tot depèn de tu, potser la més perjudicial per tu és la segona ja que les emocions encapsulades acaben sortint al cap d’uns anys i poden fer molt més mal.
A part d’aquestes opcions n’hi ha moltes més, fes la que creguis convenient i la que et sembli que et serà més beneficiosa a llarg termini.
Si esculls l’opció 1 i la teva amiga s’enfada, tu no tries de qui t’enamores, aquestes coses passen. Segurament t’acabarà entenent, i si no t’entén, tu almenys ja has dit el que pensaves i has anat amb la veritat per davant.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas