Holi,
Perqué de vegades em veig més prima i avegades més "gorda"?
També em pasa q quant vaig al MC donalds em veig més prima, es normal??? 😅😅😅
Laura Centellas

Hola! El que expliques és més comú del que penses i té a veure amb com percebem el nostre cos i amb la influència de diferents factors (interns i externs) en aquesta percepció. La manera en què ens veiem pot variar per molts motius: l’estat d’ànim, la roba que portem, el lloc on ens mirem o fins i tot amb qui estem en aquell moment. Sovint, quan estem en un lloc on ens sentim còmodes o estem gaudint (com pot ser el McDonald's), pot ser més fàcil veure’ns amb ulls més amables. Per tant, aquesta diferència en la percepció del nostre cos no vol dir que realment canviem físicament, sinó que aquests diferents factors canvien la nostra perspectiva en un moment concret. Així doncs, és normal que la percepció corporal fluctuï; l'important és intentar cultivar una relació amb el teu cos que no depengui d'un dia concret o d'una circumstància concreta. Si en algun moment notes que aquests canvis en la teva percepció t’afecten massa o et generen ansietat, pot ser útil parlar-ne amb algú de confiança o amb un professional que et pugui acompanyar a explorar aquests sentiments. També et recomano que ens puguis seguir al perfil d'Instagram @imaacabemambelstca. Gràcies per compartir com et sents i escriu-nos sempre que ho necessitis. Una abraçada!
La Laura Centellas