No se en quina situació amorosa em trobo
Fa cosa d'un any ho vaig deixar amb el meu ex-novio, vam estar junts dos anys. I quan el tenia mitg superat va tornar, fins fa un mes que van parlar i vam dir que el millor pels dos era ser amics i prou, i m'ho he près bastant bé, ara estic coneixent un noi però em fa por que si el meu ex torna no sapigua com enfrotnar i deixi al noi d'ara pel meu ex
Laura Centellas

Hola consultora, gràcies per escriure’ns.
Pel que dius, sembla que encara hi ha sentiments pel teu ex, és normal ja que heu passat molt temps junts.
D’altra banda, aquesta relació actual com és? Què sents? Estàs enamorada?
Si aquesta relació que tens ara la vols mantenir, pots comentar-li al teu ex que vols deixar espai entre vosaltres i que durant un temps el tindràs bloquejat, no per res personal sinó perquè et vols centrar en la relació d’ara.
D’altra banda, no saps si tornaràs amb el teu ex si ell et vé a buscar, planteja’t què és el que et fa pensar que tornaràs amb ell, és perquè realment vols estar amb ell o és per una idealització que tens de l’antiga relació?
Reflexiona sobre el tema i decideix quina serà la millor opció per tu a llarg termini.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas