Grans
Ajuda,sisplau,sempre he sigut una noia bastant atractiva,però ultimament m'estan sortint molts grans (per aixo de que es la edat),i he passat de ser de les guapes a ser de les mes lletges de classe pels grans i que a l'hora d'insultar-me sempre em diguin granuda,inclus quan no s'esta discutint ni re, i ja no ho soporto mes. Algun truquet per disimularlos? Ajuda,sisplau,tothom em diu granuda!
InterPersonal

Hola happylife! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Hi ha molts trucs per dissimular i disminuir els grans: fer un tractament de neteja cada dia matí i vespre adequat, anar al dermatòleg, utilitzar una barra maquilladora per ocultar-los,etc. De totes maneres, també t'ajudarà pensar en que tens molts altres trets agradables i que et fan ser i sentir guapa! Treu gràcia a altres qualitats! físiques i de caràcter! qualitats que saps que t'ajuden a fer amics. Parla amb les teves amigues, amb gent del teu entorn i veuràs quantes qualitats et diuen que tens! Només cal que els hi preguntis: quins creus que són els meus punts forts per conèixer i tractar amb la gent? i reperteix la importància que dones als grans cap a totes aquestes coses! Quan et passes el dia miran-te un defecte, l'atenció fa que aquest defecte augmenti!! Davant de la gent que està tenint aquest comportament tan poc adequat, pregunta't en quin moment es troben, perquè deuen tenir aquesta necessitat de posar-se amb els altres. Observa també quanta gent que cada dia et topes amb ella no et diu aquest insult (amics i amigues, professors, família, gent de fora de l'escola, etc), veuràs, que igual que amb els grans, potser estàs donant massa atenció a aquests comentaris. Entenc que et preocupi, però les estratègies de saber posar la importància que té cada cosa i obrir l'atenció a no només els grans, sinó a la resta de parts atractives: al caràcter, a les coses que em fan sentir satisfeta de mi i de la meva vida, etc, veuràs com et sents millor i més forta davant d'aquests comentaris! Tu ets molt més que una persona que té alguns grans, demostra aquesta fortalesa a tu mateixa i al teu entorn! ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga