Em faig palles a classe
Hola bones, tinc un problema i es que quan veig a la professora cardant el cul en pompa em comensa a apretar el pantaló i ma posu calent com una mona. La solució que trobo es cardarme una gallola. La cuestió es si esta ben vist això????
Laura Centellas

Hola,
No és que estigui mal vist, és que és una falta de respecte i si et veuen altres persones és inclús violència sexual fer-se palles en un espai on hi ha més gent que no ha decidit voluntàriament presenciar això.
És responsabilitat teva agafar estratègies per controlar-ho i no haver d’arribar aquest extrem, ja que pot violentar molt als altres i no ha d’estar permès, ja que és una invasió de l'espai molt gran.
Per tant, per ara busca formes d’evitar-ho, com sortir un moment al lavabo o respirar i pensar en altres coses fins que et passi. I a més, si necessites ajuda pots dirigir-te a un psicòleg especialitzat en sexologia que t’ajudi a buscar maneres de tenir més control.
Gràcies per la consulta!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas