Ho he deixat amb la meva parella i estic feta un embolic
Fa res que ho vaig deixar amb la meva parella i estic molt confosa. S'hi han barrejat molts factors, però principalment li vaig dir de deixar-ho perquè totes les persones del meu voltant em deien que era el millor, i en part sé que és veritat. No els convencia als meus pares ja que els havia enganyat unes quantes vegades perquè ell vingués a casa i juntament amb altres factors feien q no els caigués bé.
Va ser una relació molt curta (un mes) però molt intensa. Físicament vam anar massa ràpid (i més tenint en compte que eren les meves primeres vegades en tot) però sincerament a mi m'era igual fer segons que coses. No és que volgués, però no m'importava i tampoc volia dir-li que no.
Abans de tot això era el meu millor amic, ens coneixíem des de feia uns mesos.
Jo sóc una persona molt insegura, que necessita aferrar-se a algú i sentir-se estimada, i estava enamorada de la idea de tenir parella, suposo que per això em vaig deixar portar.
Vaig ser totalment transparent amb ell, cosa q no va ser del tot recíproca.
Sé que ell m'estima, pero no sé si jo sento el mateix o només m'he enganxat a aquesta persona o la necessitat de tenir a algú amb confiança 100%.
Ara que no parlem i ho hem deixat (després de parlar molt i bastant patiment) em sento buida i penso en ell 24/7. Em plantejo tota l'estona si he fet bé i tinc la necessitat d'escriure-li, però sé que no puc i vull ser forta.
Han passat moltíssimes coses en poc temps, i quan ho explico a amigues de confiança tinc la sensació d'estar vivint en una pel·lícula que no sé com s'ha d'acabar.
A més, tinc moments de tot, i a cada minut penso una cosa diferent. Sé que és normal, però ho estic passant bastant malament amb tot això.
Laura Centellas

Hola consultora, gràcies per escriure’ns.
Pel que expliques, sembla que la anterior relació de la que ens parles tenia alguns comportaments tòxics, per exemple les mentides i el fet de voler complaure a l’altre sexualment sense tu tenir-ne ganes.
Si el teu voltant t’ha aconsellat deixar-ho, segurament és perquè veien que la relació no et feia bé, i a vegades va bé escoltar a la gent que realment ens estima.
A vegades ens enamorem i sentim molt, però això no vol dir que sigui un amor sa i que ens beneficia, pot ser que a vegades ens quedem enganxats en aquesta situació i acabem tolerant coses que no hauríem de tolerar.
Per altra banda, un cop deixem una relació (encara que sigui curta), si hi ha hagut molta intensitat emocional, és normal tenir un sentiment de pèrdua que s’ha de transitar amb un dol.
Si has de plorar plora, si has de parlar amb amics parla-hi, deixa aflorar aquestes emocions i un cop et sentis més desfogada podràs començar a veure-ho tot més clar.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas