Val la pena, seguir intentant-ho?
Quan saps que els teus amics fan plans sense tu, quan saps que mai trobaràs un amor tan romàntic com desitges, i quan saps que no entraràs a la carrera que vols i que tots els teus plans de futur s'esfumaran, com trobes forces per continuar intentant allò que ja està perdut?
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns.
Pel que dius, sembla que estàs passant un moment molt pessimista, pensant que res del que tu vols sortirà bé.
Pel que dius dels teus amics, si ells no volen quedar amb tu, què en treus de quedar amb ells? Potser és el moment de parlar amb ells i esbrinar què està passant.
Per altra banda, com saps que mai trobaràs un amor romàntic? Pots predir el futur? Normalment són les pors i les males experiències que ens fan pensar d’aquesta manera tant catastrofista. Aquest tema no està perdut ja que no sabem amb certesa si acabarà passant o no.
D’altra banda, potser ara no pots entrar a la carrera que desitges, però potser pots trobar altres vies per arribar-hi (per exemple un grau superior) o pots començar una carrera una mica relacionada amb l’altre carrera que t’agrada i al cap d’un temps canviar-te.
No està tot perdut, ni molt menys 
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas