penetracio
El meu novio i jo portem varios cops intentant practicar la penetració pero es com que no acaba de penetrar pero em fa mal i un cop em va sortir sang, es normal q despres d’haver-ho inentat bastants cops encara no entri?
Laura Centellas

Hola,
Si la zona no està suficientment excitada i dilatada és probable que no entri i que si entra sigui amb dolor. És molt important que agafeu el temps necessari per tocar-vos, acariciar-vos totes les parts del cos i fer-ho amb calma i sense pressions. Podeu fer altres pràctiques com masturbació o sexe oral i fins que la vulva no estigui ben excitada no començar amb la penetració.
Alguns indicadors de què la vulva està excitada són: que els llavis s’inflen i es tornen de color vermell més fosc, la zona està lubricada, el clítoris ha crescut de tamany i la vagina està dilatada (es pot comprovar amb els dits).
I per acabar és molt important que l’atenció estigui a gaudir i no només en fer penetració. I que si no esteu gaudint o no us esteu excitant us ho pugueu comunicar i busqueu les pràctiques que us facin sentir més plaer als dos.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas